• 1404/09/19 - 15:46
  • تعداد بازدید خبر : 10
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه های پایه با محوریت بررسی سامانه ها

عملکرد سامانه های بیمه گر پایه در جلسه تخصصی با حضور مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، صبح روز دوشنبه 17 آذر ماه سال جاری جلسه فنی و تخصصی رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه های پایه با حضور مدیران آمار و فناوری اطلاعات، اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های دارویی ، رؤسای اداره اقتصاد درمان و نرم افزار و پورتال به همراه نمایندگان سازمانهای بیمه گر پایه، مسئولین درآمد بیمارستان های امیرالمومنین، الزهرا (س)، انزلی ،کارشناسان ستادی حوزه درمان و شرکت های توسعه دهنده HIS در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد.

 در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات تصریح کرد، افزایش کارایی سامانه یکپارچه رسا، اصلاح فرآیندهای مرتبط با پرونده‌های پزشکی، تسهیل فرآیندهای بیمه‌گری درمان و بهبود کیفیت داده‌ها از دستاوردهای مهم این نشست خواهد بود. وی از برنامه‌ریزی برای بازدیدهای میدانی مراکز درمانی به منظور ارزیابی انطباق با دستورالعمل‌ها و صحت‌سنجی اجرای سرویس‌ها خبر داد. لزوم اصالت‌سنجی پرونده‌ها قبل از ترخیص نیز همچنان مورد تصریح قرار گرفت.

با توجه به نقش کلیدی کاربران بیمارستانی، برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاصی پرسنل مراکز درمانی نیز مورد تآکید قرار گرفت. ضمناً مقرر گردید، مشکلات گزارش‌شده از جانب بیمارستان‌ها در کار با سامانه ها، از طریق مکاتبه رسمی با معاونت درمان و سپس سازمان بیمه گر پیگیری گردد. در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه به بحث و بررسی پیرامون موضوعات مطروحه پرداختند. پیگیری اجرای مصوبات این جلسه درنشست آتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 149213
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

جلسه رسیدگی جلسه رسیدگی جلسه رسیدگی جلسه رسیدگی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1404/09/19 15:46
آرشیو
آرشیو