• 1400/04/22 - 13:26
  • تعداد بازدید خبر : 112
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نصب و راه اندازی سامانه تیکتینگ

به منظور ارائه خدمات بهتر و مستند در ارتباط با فرایندهای گردش کار و سهولت پشتیبانی در سازمان ، سامانه تیکتینگ دانشگاه جهت ثبت و رهگیری مشکلات کاربران داخلی در کلیه حوزه های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نصب و راه اندازی شد .

dبه گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور ارائه خدمات بهتر و مستند در ارتباط با فرایندهای گردش کار و سهولت پشتیبانی  در سازمان ، سامانه تیکتینگ دانشگاه جهت ثبت و رهگیری مشکلات کاربران داخلی در کلیه حوزه های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات  دانشگاه نصب و راه اندازی شد .



شایان ذکر است از این نرم افزار در نهادها ،
شرکت های خصوصی و اغلب دانشگاهها استفاده می شود .سیستم مذکور تحت وب بوده که شامل
نسخه دسکتاپی و موبایلی نیز می باشد و قابلیت نمایش روی انواع مرورگرها را دارد
.این سامانه دارای سه بخش کاربری ، کارمندان و مدیریت بوده و در سطوح مختلف قابل
تعریف و دسترسی برای کاربران می باشد .



سامانه تحت وب تیکتینگ قابلیت اتصال و فراخوانی از طریق وب سرویس با اکتیو دایرکتوری یا هر سیستم دیگر را دارا می باشد و با کمک آن میتوان گامهای برطرف کردن یک مشکل را تعریف کرد .



سیستم می تواند تک های گفتگوی آنلاین و اینکه چه کاربری با چه مرورگری و از طریق چه IP با چه اینترنتی از کدام شهر و درکدام صفحه با مشکل مواجه شده است را ره یابی نماید. از قابلیت های دیگر این سامانه ایجاد فیلدهای سفارشی در هربخشی از سیستم و استفاده از آن به عنوان یک کارتابل یا اتوماسیون داخلی در سازمان را میتوان نام برد .



گفتنی است جهت ورود به سایت می توانید از طریق
آدرس ذیل اقدام نمایید .



Support.gums.ac.ir



 

 
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 74286
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/04/22 13:26
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار