• 1401/09/20 - 14:27
  • تعداد بازدید خبر : 461
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کارگاه آموزشی - توجیهی نسخه الکترونیک

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در راستای آمادگی بستر نرم افزاری شرکت های توسعه دهنده HIS درخصوص فرایند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بر بستر HIS، صبح امروز یکشنبه 20ام آذر ماه سال جاری ساعت 08:30 کارگاه آموزشی با حضور سرپرست مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، رئیس اداره اقتصاد درمان، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی، مسئولین فناوری اطلاعات، درمانگاه، داروخانه، تصویر برداری، آزمایشگاه بیمارستانها درسالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی (س) برگزار شد. این کارگاه در دوگروه و طبق زمانبندی مشخص ارائه شد.

در ابتدای جلسه دکتر حسن رخ شاد سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ضمن خوشامدگویی به اعضاء شرکت کننده در کارگاه  آموزشی ، توجیهی  به بهره گیری از پنل نسخه نویسی و نسخه پیچی بر بستر HIS، تصریح کرد و ادامه داد با شروع فرایند بصورت متمرکز ممکن است با مشکلاتی مواجه گردیم که مجموعه درمان و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات کماکان پاسخگوی تمام موانع در این مسیر خواهند بود.  دکتر رخ شاد افزود با استفاده از نرم افزار HIS  نیاز کاربران به پنل های دیگر در خصوص فرایند نسخه نویسی مرتفع خواهد شد و پزشکان از طریق یک پلتفرم واحد و دریک بستر امن نسبت به فرایند نسخه نویسی الکترونیک اقدام می نمایند .سپس نمایندگان شرکت های توسعه دهنده HIS به بیان توضیحات لازم در خصوص کار با سامانه پرداختند .

امکان انتخاب نسخه های قبلی، امکان تکرار ویرایش نسخ ، نمایش سوابق اطلاعات پزشکی، ایجاد لیست روتین و اختصاصی در نرم افزار همچنین امکان ورود پزشکانی که در چندین مرکز فعالیت دارند با یک یوزر پسورد واحد از مهمترین مزایای کار با نرم افزار می باشد. در ادامه هریک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون فرایند مذکور پرداختند.          

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 96919
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

نسخه الکترونیک نسخه الکترونیک نسخه الکترونیک نسخه الکترونیک

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/09/20 14:27
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار