• 1403/04/18 - 12:32
  • تعداد بازدید خبر : 85
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارائه سطوح دسترسی با توجه به نقش های تخصیص یافته به کاربران در نرم افزار HIS

در راستای صحت سنجی اقلام مصرفی در دونرم افزار تعهدی و HIS جلسه ای با حضور اعضاء مربوطه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه صبح امروز دوشنبه 18 تیر ماه سال جاری رأس ساعت 10، جلسه ای با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی، مسئولین فناوری اطلاعات مراکز ولایت و رضوانشهر و نمایندگان شرکت های توسعه دهنده HIS با محوریت سطوح دسترسی در سیستم جامع اطلاعات بیمارستانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات به اهمیت امنیت داده ها و محرمانگی  اطلاعات در مراکز تابعه استان اشاره کرد و خواهان صحت سنجی کلیه دسترسی های کاربران در سامانه HIS شد .وی تصریح کرد، نقش های تخصیص یافته به کاربران براساس تعاریف موجود صورت پذیرد.

در ادامه به مغایرت های تعدادی در دو نرم افزار تعهدی و HIS اشاره کرد و خواستار اصلاح فرایندها و ثبت به موقع دارو و تجهیزات هنگام تحویل به بخش توسط کاربران شد. مدیر آمار و فناوری اطلاعات تصریح کرد، افزودن شاخص های مهم به داشبورد مدیریتی جهت صحت سنجی اقلام مصرفی از مهمترین دستاورد های این مدیریت در راستای مدیریت هزینه می باشد. محدود کردن  و بازنگری سطوح دسترسی کاربران و یکسان سازی گزارشات در نرم افزارها از مهمترین مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد. در ادامه  هریک از مسئولین فناوری اطلاعات به بیان توضیحات لازم درخصوص مباحث مطروحه در جلسه پرداختند و نمایندگان شرکت های توسعه دهنده HIS نیز پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 126315
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

ارائه سطوح دسترسی با توجه به نقش های تخصیص یافته به کاربران در نرم افزار ارائه سطوح دسترسی با توجه به نقش های تخصیص یافته به کاربران در نرم افزار HIS
آخرین بروز رسانی : 1403/04/18 12:32