• 1402/08/27 - 15:13
  • تعداد بازدید خبر : 183
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بررسی خطاهای ثبتی و ابهامات مراکز در خصوص گزارشات کارآمد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، در راستای تأکیدات ریاست دانشگاه مبنی بر لزوم دقت و تسریع در بارگذاری گزارش های موثق عملکردی در سامانه کارآمد، صبح امروز، شنبه 27 آبان ماه سال جاری جلسه ای با محوریت بررسی خطاهای ثبتی و ابهامات مراکز با حضور سرپرست اداره اقتصاد درمان، کارشناسان ستادی ،کارشناسان فنی شرکت توسعه دهنده به همراه مسئولین فناوری اطلاعات، درآمد و مدیران خدمات پرستاری بیمارستانهای طرف قرارداد شرکت تراشه هوشمند نوین در چهار گروه جداگانه از ساعت 8 لغایت 15 در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد.

طی این جلسه سرپرست اداره اقتصاد درمان دانشگاه ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور حاضرین درجلسه، خواستار بررسی و تعیین تکلیف مشکلات در زمینه ثبت اطلاعات پایه ایی توسط مسئولین مربوطه در سامانه مدیریت اطلاعات بیمارستانی (HIS (  شد. وی تعامل تیم اجرایی بیمارستان با شرکت توسعه دهنده در زمینه اطمینان از صحت سنجی داده ها در سامانه کارآمد را در دستور کار قرار داد.

ثبت دقیق کدملی پرستاران و پزشکان و درج سمت ها از مهمترین مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد. سپس مهندس شادی مؤید رضایی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به وظایف هر یک از کاربران در ورود اطلاعات اشاره کرد و خواستار اجرای درست وظایف محوله تیم اجرایی در مراکز شد و افزود، با عنایت به پیاده سازی بستر نرم افزاری ثبت اطلاعات گذشته نگر مراقبت پرستاری (تخصیص پرستار به بیمار، تیم اعزام و قطع و وصل دیالیز) و ارائه فایلهای آموزشی و ایجاد دسترسی های لازم در نرم افزار، صاحبان فرایند می بایست در اسرع وقت نسبت به ثبت اقدام نمایند.

در ادامه هریک از افراد شرکت کننده در جلسه به بیان نقطه نظرات و چالش های خود پیرامون دستورالعمل گزارشات متحدالشکل کارآمد پرداختند و جلسه باپیگیری مصوبات مربوطه به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 114606
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/27 15:13