برگزاری جلسه توسعه و ارتقاء داشبورد مدیریتی (BI)

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، در راستای تحقق اهداف استراتژیک دانشگاه و ارتقاء داشبورد مدیریتی، ظهر امروز یکشنبه 20 ام فروردین ماه سال جاری رأس ساعت 13 جلسه ای با حضور سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه آمار و کارشناسان ستادی گروه آمار و داشبورد جهت بررسی وضعیت کمی و کیفی اطلاعات نمایه شده بر داشبورد برگزارشد.

طی این جلسه پس از بررسی پنل های مختلف داشبورد از جمله نیروی انسانی، اورژانس بیمارستانی، عملکرد پزشکان، ویزیت سرپایی، شاخص ارسال به سپاس و ....، و مقایسه داده های پنلهای مختلف با یکدیگر و با سایر سامانه ها، مقررشد مغایرت های ناشی از فرایند ثبت داده ها به معاونت درمان و مراکز درمانی اعلام گردد تا اقدامات اصلاحی لازم جهت ثبت صحیح اطلاعات و همچنین استانداردسازی محتواهای قابل ثبت، پیش بینی گردد.

گفتنی است، اصلاحات لازم در سامانه جامع مدیریت اطلاعات بیمارستانی (HIS) برای کاهش خطاهای کاربردی لیست و پس از بررسی های فنی به شرکت توسعه دهنده اعلام خواهد گردید.

در خاتمه مقررشد، به منظور همکاری با مدیریت و معاونت های تخصصی جهت صحت سنجی داده ها، جلسات هر دوهفته یکبار برگزار گردد و باز خوردهای لازم به واحدهای عملیاتی و ستادی متولی داده ها ارسال گردد .   

داشبورد مدیریتی bi داشبورد مدیریتی bi
{author_name}
تصویر نویسنده :

فرشته  آزادفر
عکاس

فرشته آزادفر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/01/20 14:06