• 1398/03/24 - 15:44
  • تعداد بازدید خبر : 109
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ؛

استقرار سامانه نوبت دهی الکترونیکی در بیمارستان امام رضا (ع) شفت

با راه اندازی نرم افزار جامع سیستم نوبت دهی الکترونیکی در بیمارستان امام رضا (ع) شفت که با هدف اجرای بهینه فرآیندهای ارجاع در پروژه مارلیک، اولویت دهی خدمت به بیماران در نظام ارجاع و لزوم بهره گیری از این سیستم جامع برخط برای کاهش هزینه های خدمات درمان و رفاه عموم مردم می باشد، قدم مثبت دیگری است که در تحقق اجرای مطلوب نظام ارجاع الکترونیک در سطح مراکز درمانی استان گیلان برداشته شده است .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛ روز جمعه 24 ام خرداد ماه سال جاری ، با راه اندازی نرم افزار جامع سیستم نوبت دهی الکترونیکی در بیمارستان امام رضا (ع) شفت  که با هدف اجرای بهینه فرآیندهای ارجاع در پروژه مارلیک، اولویت دهی خدمت به بیماران در نظام ارجاع و لزوم بهره گیری از این سیستم جامع برخط برای کاهش هزینه های خدمات درمان و رفاه عموم مردم می باشد، قدم مثبت دیگری است که در تحقق اجرای مطلوب نظام ارجاع الکترونیک در سطح مراکز درمانی استان گیلان برداشته شده است .  

اجرای صحیح پروژه سیستم نوبت دهی الکترونیکی برخط و ضرورت بهره برداری از این سرویس بعنوان یکی از الزامات اجرایی و ارائه خدمت به بیماران در راستای استقرار و اجرای نظام ارجاع الکترونیک در کلیه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه به جد توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیری و دنبال می گردد.

مهندس متین رمضانی - مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنایت به اهمیت اجرای پروژه مارلیک در استان  و در راستای آن راه اندازی و بهره برداری از سیستم جامع نوبت دهی در نظام ارجاع الکترونیک کشور و استان  اظهار  داشت ؛ اجرای این مهم در استان از منظر ریاست دانشگاه بسیار حائز اهمیت می باشد و به عنوان یک پروژه راهبردی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح می باشد . سپس وی تصریح کرد؛ تحقق این امر با توجه برنامه عملیاتی و نقشه راهبردی نظام ارجاع با رویکرد تسهیل در ارائه خدمات الکترونیک سلامت به مردم است و با استقرار کیوسک های نوبت دهی در سطح بیمارستان ها برای مراجعه کنندگان حضوری و راه اندازی برنامه تلفن همراه و تلفن گویا برای امکان غیرحضوری، سه روش دریافت نوبت می باشد که با استفاده از هر کدام از این خدمات ، فرد میتواند به راحتی از وضعیت حضور پزشکان متخصص در نزدیکترین محل زندگی خود مطلع شود.

پی نوشت : سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی بیماران در تمامی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت راه اندازی می گردد .  با استقرار سامانه جامع  نوبت دهی الکترونیکی برخط ، فرآیندهای آن در زمینه نوع و نحوه خدمات رسانی به مردم  توسط صاحبان فرایند تسهیل یافته و تحقق این امر کمک چشمگیری بر مدیریت بهینه فرآیندهای آن  خواهد داشت .  

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 48564
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1398/03/24 15:44