• 1401/10/13 - 12:46
  • تعداد بازدید خبر : 232
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی موانع و تسریع در فرایند ارسال پرونده های معوقه بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه باعنایت به تأخیر درارسال اسناد بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا به منظور بررسی موانع موجود و تسریع در فرایند ارسال پرونده های معوقه امروز سه شنبه 13ام دی ماه سال جاری رأس ساعت 9 صبح جلسه ای با حضور اعضاء کارگروه رسیدگی و تیم اجرایی بیمارستان در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزارشد. در ابتدای جلسه دکتر حسن رخ شاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گزارشی از وضعیت رسیدگی در ماههای شهریور، مهر و آبان را ارائه نمود. وی ادامه داد از مجموع 16953 پرونده ترخیصی در شهریور ماه تعداد 16527 فقره وارد سامانه پردازشگر اسناد بستری گردیده و 12668 پرونده صورتحساب شده و درصد تحقق این ماه را 93 درصد اعلام نمود. دکتر رخ شاد ادامه داد از مجموع 15565 پرونده ترخیصی در مهر ماه 4454 فقره در کارتابل کارشناسان درآمد و 8354 فقره پرونده در کارتابل ناظرین بیمه قرار دارد و تعداد 456 پرونده بدون کسور مورد تأیید قرار گرفته است. وی درصد تحقق این ماه را 52 درصد اعلام نمود. مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه تصریح کرد، بیمارستان آستارا نسبت به ارسال پرونده های مرداد خود به سازمان بیمه سلامت اقدام ننموده است که تا پایان هفته جاری می بایست فرایند ارسال لیست بیمه را تکمیل نماید. وی به کیفیت پرونده های ارسال شده  تأکید کرد و خواستار نظارت بیشتر تیم مدیریتی جهت اجرای بهینه فرایندها شد و ادامه داد مطابق برنامه زمانبندی تا پایان دی ماه کلیه پرونده های مهر ماه به سازمان بیمه تحویل گردد. همچنین به تشکیل جلسات منظم اقتصاد درمان در بیمارستان اشاره کرد و افزود زیرساخت های بیمارستان توسط تیم فنی این مدیریت مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت. در ادامه رامین علیزاده مدیر بیمارستان آستارا ضمن تشکر از دعوت به جلسه مهمترین مشکل مرکز را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل بیشتر معاونت ها در حوزه اختصاص نیرو جهت ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان و احصاء درآمدهای مالی بیمارستان شد.

در ادامه دکتر حسن کاوک پور رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه ضمن تأکید ورود مداخله ای تیم مدیریتی جهت اجرای درست فرایندها از لحظه ورود بیمار تا زمان ترخیص خواستار برگزاری دوره های آموزشی جهت نیروهای پذیرش و باز مهندسی آنها و درنهایت ارائه بازخورد  به معاونت درمان شد. اعمال تغییرات لیست سفره ای مورد درخواست بیمه تأمین اجتماعی و نحوه اصالت دارو و تجهیزات بیماران دیالیزی و کسورات مربوطه  از مهمترین مواردی بود که به آن اشاره شد. در ادامه هریک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه پرداختند. جلسه مذکور رأس ساعت 11 به پایان رسید .       

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها
  • کد خبر : 98137
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

رسیدگی آستارا رسیدگی آستارا رسیدگی آستارا

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/10/13 12:46
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار