• 1399/02/21 - 12:21
  • تعداد بازدید خبر : 61
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شروع فرایند رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری در بیمارستان های فوق تخصصی قائم و پارس

با عنایت به اهمیت استقرار پروژه رسیدگی مکانیزه به اسناد بستری و بستری موقت بیمه سلامت ، بیمارستان های فوق تخصصی قائم و پارس به عنوان بیمارستان پیشرو از ماه جاری وارد فرایند میگردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، صبح روز شنبه و یکشنبه ، 20ام و 21ام ،اردیبهشت ماه سال جاری تیم فنی بیمه سلامت به همراه کارشناسان ستادی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و نماینده شرکت توسعه دهنده HIS ،با محوریت رسیدگی الکترونیکی پرونده ها در بیمارستان های فوق تخصصی قائم  و پارس تشکیل جلسه داد .



درابتدای جلسه خانم دکتر لیلا ژاله جو ، رئیس اداره رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه سلامت به سیاست های اداره کل بیمه سلامت در خصوص رسیدگی الکترونیکی اشاره کرد  و وظایف و فرایندهای کاربران را متذکر شد و تصریح کرد ، اختلاف نظر در فرایند رسیدگی اسناد امری بدیهی است وی اضافه کرد ،بیمارستان های فوق تخصصی قائم و پارس به عنوان اولین بیمارستانهای خصوصی در طرح رسیدگی الکترونیکی معرفی شده اند  .



خانم دکتر ژاله جو تقسیم وظایف محوله واحدهای
درگیر را از مهمترین مواردی دانست ، که تیم اجرایی بیمارستان باید به آن توجه ویژه
داشته باشند .



مسئولین IT ، درآمد و شرکت های توسعه دهنده HIS می بایست روند اجرای پروژه را مورد بررسی قرار دهند و با تشکیل
تیم کارگروه با توجه به اهمیت موضوع به بررسی مشکلات کمی و کیفی پرونده ها
بپردازند .



وی افزود ، مسئولین IT
مراکز باید نسبت به ارسال صددرصدی پرونده ها به سامانه سپاس ، 24
ساعت بعد از ترخیص بیمار اقدام نمایند .



همکاران درآمد بیمارستان ، رفع مشکل پرونده
های ابطالی و بررسی لازم در خصوص برطرف کردن مشکلات کیفی پرونده ها جهت مشاهده در
سامانه رز را در دستور کار خود قرار دهند .



تعامل با کارشناسان ناظر بیمه سلامت جهت جمع
بندی پرونده های رسیدگی شده و ارسال همزمان فیزیک پرونده  ها را از مهمترین وظایف کارشناسان درآمد نام برد
.



وتصریح کرد ، شرکت توسعه دهنده HIS نیز باید همکاری کامل با مسئول IT و درآمد را جهت برطرف کردن مشکلات پرونده هایی که به دلیل مغایرت
کیفی در رز دیده نمیشود و هماهنگی با شرکت طراح سامانه جهت رفع مشکلات کیفی و فنی
عدم مشاهده پرونده ها در سامانه را دردستور کار روزانه خود قرار دهد  .در ادامه کارشناسان ستادی دانشگاه نیز در خصوص
وضعیت ارسال به سپاس و توصیه های لازم در خصوص هر چه بهتر اجرایی شدن روند رسیدگی
الکترونیکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.



سپس کارشناس IT سازمان بیمه سلامت آموزشهای لازم در خصوص نحوه کار با سامانه
پردازشگر اسناد بستری را شرح داد .

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 59215
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1399/02/21 12:21
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار