• 1402/04/12 - 11:29
  • تعداد بازدید خبر : 203
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه درخصوص مشکلات مرتبط با نرم افزار جامع اطلاعات بیمارستانی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، به منظور اخذ تصمیمات مقتضی در زمینه مرتفع شدن مشکلات نرم افزار جامع اطلاعات بیمارستانی،  امروز دوشنبه 12تیر ماه سال جاری جلسه ای با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی و نمایندگان شرکت به همراه مسئولین فناوری اطلاعات برخی از مراکز طرف قرار داد رأس ساعت 8 صبح دردفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات  برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات ضمن تشکر و خدا قوت خدمت حاضرین درجلسه ادامه داد: هدف مجموعه همکاران و شرکت های توسعه دهنده در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی وزارت متبوع در محیط توأم با احترام و به دور از تنش است .در خصوص تیکت های ثبت شده در سامانه نیز خواستار ثبت باکیفیت همراه با جزئیات مصادیق مشکل ایجاد شده در سامانه CRM  شد. پیگیری درخواست ها توسط مسئولین فناوری اطلاعات مراکز  از مهمترین مواردی بود که مهندس رضایی به آن اشاره داشت.  وی تصریح کرد، تیکت ها ظرف مدت یک هفته باید تعیین تکلیف گردد درصورت عدم پاسخدهی، مجدداً می بایست مورد پیگیری قرار گیرد و تأکید کرد، کلیه فرایندهای پیگیری ( تماس تلفنی و ...) نیز می بایست در سامانه ثبت گردد. همچنین خواستار فرایند تأییدیه عملکرد شرکت بصورت ماهانه شد و اعلام کرد از این پس شخصاً فرایند مانیتورسامانه تیکتینگ مراکز را مورد رصد قرارخواهد داد. بدین ترتیب کیفیت و پاسخدهی خدمات مورد ممیزی قرار خواهد گرفت.

در ادامه مهندس گلبن عراق – رئیس گروه نرم افزار و پورتال خواستار ارائه توضیح در خصوص  علت عدم اجرای برخی از تعهدات ابلاغی شرکت شد و نمایندگان  شرکت نیز به بیان توضیحات لازم دراین خصوص پرداختند.

 سپس هریک از شرکت کنندگان درجلسه به بیان موانع و چالش های خود درحوزه پشتیبانی از نرم افزار اشاره کردند. جلسه مذکور با پیگیری موارد مطروحه توسط متولیان به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 106911
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

تعهدات شرکت میکرو تعهدات شرکت میکرو

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/04/12 11:29