• 1402/07/25 - 12:52
  • تعداد بازدید خبر : 106
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت مراکز با حضور اعضاء کارگروه

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، جلسه رسیدگی الکترونیک با حضور اعضاء کارگروه امروز سه شنبه 25 مهر ماه سال جاری ساعت 8:30 در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزارشد.

در ابتدای جلسه مصوبات صورتجلسه گذشته قرائت شد و مسئولین پیگیری کننده به بیان توضیحات لازم در این زمینه پرداختند. در ادامه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن تشکر از حضور شرکت کننده گان در جلسه افزود: سرویس بیماران خاص و صعب العلاج در تمامی مراکز طرف قرارداد راه اندازی شده است و صاحبان فرایند می بایست نسبت به اجرای درست فرایند اقدام نمایند. وی تصریح کرد، طبق برنامه زمانبندی شده بازدیدهای دوره ای توسط کارشناسان این مدیریت با همراهی سرپرست اداره درآمد دانشگاه و نمایندگان شرکت های توسعه دهنده در حال انجام است .

سپس بندهای شیوه نامه نسخه جدید تبادل و رسیدگی الکترونیکی اسناد بیمارستانی توسط اعضاء کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .  مهندس رضائی تأکید کرد، برقراری توازن مهمترین اصل در شیوه تبادل اسناد می باشد. وی تصریح کرد ارسال باکیفیت پرونده ها به سامانه سپاس در بازه زمانی مصوب همچنان مورد انتظار این مدیریت است . طی این جلسه مقررشد، پرداخت مبلغ بسته خاص و صعب العلاج سرپایی، توسط معاونت محترم درمان مورد بررسی و نتیجه به اداره کل بیمه سلامت اعلام گردد.

در ادامه دکتر لیلا ژاله جو – معاون بیمه سلامت استان گزارشی از فرایند رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت در ماههای تیر، مرداد و شهریور را ارائه نمود. در خاتمه هر یک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه پرداختند و جلسه با پیگیری مصوبات به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 112758
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

رسیدگی الکترونیک رسیدگی الکترونیک رسیدگی الکترونیک رسیدگی الکترونیک

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/07/25 12:52