• 1403/08/14 - 09:38
  • تعداد بازدید خبر : 143
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

تغییر پروتکل ارتباطی در سامانه تلفنی نوبت دهی

با هدف کاهش قطع ارتباط و ارتقاء کیفیت صوت هنگام اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی تلفنی، تغییر پروتکل ارتباطی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات به همت کارشناسان گروه نرم افزار و زیرساخت این مدیریت و با همکاری کارشناس زیرساخت شرکت مخابرات استان، تغییر پروتکل ارتباطی درسامانه تلفنی نوبت دهی با هدف کاهش قطع ارتباط و ارتقاء کیفیت صوت هنگام اخذ نوبت صورت پذیرفت .

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 130975

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/08/14 09:38