در راستای بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در دانشگاه ؛
نشست ارزیابی روند توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان
جلسه ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور تحقق اهداف کلان دانشگاه ، توسعه خدمات الکترونیکی ، هوشمند سازی و تسهیل خدمات به ارباب رجوع با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نماینده مدیریت تحول، نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع ، نماینده معاونت بهداشتی ، نماینده معاونت درمان ، نماینده مدیریت حراست ، نماینده مدیریت روابط عمومی و کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد .
در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان دبیر کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک در دانشگاه توضیحات مبسوطی در زمینه اهداف این کمیته و رویکرد آن در راستای هوشمند سازی فرایندهای جاری در دانشگاه بیان نمود و خاطرنشان کرد به منظور دستیابی به این مهم در دانشگاه در خصوص خدمات دولت الکترونیک ،مستلزم تعامل روز افزون و پیگیری های مستمر کلیه حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روند اجرای این طرح راهبردی دانست .سپس وی ضمن گفت وگو با نمایندگان معاونت ها و مدیریت ها ، عملکرد این کمیته و ره آورد آن را ، آسان و شفاف سازی دریافت خدمات الکترونیک از جمله توسعه خدمات اتوماسیون اداری و استانداردسازی تارنما ها ،راه اندازی سامانه استحقاق سنجی درمان در سطح یک و دو مراکز درمانی ، پیگیری ها در راستای ارتقاء تارنمای دانشگاه به منظور ارائه خدمات به گردشگر سلامت ، ارتقاء نرم افزار تعرفه در سطح یک مراکز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب تر به ارباب رجوع عنوان کرد .
در ادامه نشست ،مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به بررسی و ارزیابی عملکرد این مدیریت و واحدهای تابعه دانشگاه در زمینه اجرای بهینه طرح دولت الکترونیک پرداخت و تسهیل در ارائه خدمات با سرعت ، اطمینان و کیفیت مناسب به مردم را به عنوان هدف کلیدی این کمیته در پیشبرد اهداف دانشگاه برشمرد.
در پایان ، جلسه با قرار پیگیری پیشنهاداتی که توسط نمایندگان هر حوزه به جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات و هوشمند سازی مطرح شد، خاتمه یافت .
نظر دهید