• 1401/08/10 - 12:57
  • تعداد بازدید خبر : 259
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی قلب دکتر حشمت

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیرو برگزاری جلسات رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت با تمرکز بر وضعیت تحقق پروژه صبح امروز سه شنبه 10ام آبان ماه سال جاری جلسه ای به همراه اعضاء کارگروه و  به میزبانی مرکز آموزشی درمانی تحقیقاتی قلب دکتر حشمت رأس ساعت 9 صبح در محل دفتر ریاست برگزار شد. دراین نشست مدیر، مسئولین فناوری اطلاعات ، درآمد و داروخانه حضور داشتند.

درابتدای جلسه دکتر حسن رخ شاد ضمن معرفی خود به عنوان سرپرست جدید مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه اظهار امیدواری کرد، برگزاری جلسات به صورت میدانی با هدف تمرکز بر مشکلات مراکز منجر به عملکرد مطلوبتر فرایندها می گردد.

در ادامه دکتر حسن کاوک پور رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه ضمن تبریک به دکتر رخ شاد و تشکر از برگزاری منظم جلسات رسیدگی در سه مرکز اخیر و متعاقب آن بازخورد مناسب ازمدیران مجموعه و  متولیان امر نوید تحول بزرگ در بیمارستانها را داد.

رئیس اداره اقتصاد درمان  دانشگاه خواستار بررسی علت کندی ارسال اسناد، دلایل برگشت پرونده ها در کارتابل درآمد وخواهان بررسی موانع اجرایی توسط تیم مدیریتی و انعکاس آن  به معاونت های ذیربط شد. دکتر کاوک پور تصریح کرد، حداکثر تا تاریخ 15 ام آبان فرایند ارسال اسناد تیر ماه به اداره کل بیمه سلامت صورت پذیرد .

وی به تخصیص منابع مالی در زمان مقرر از سازمانهای بیمه گر اشاره کرد. سپس دکتر لیلا ژاله جو معاون بیمه سلامت استان ،گزارشی از وضعیت رسیدگی در ماههای تیر و مرداد را قرائت نمود و افزود  12 مرکز در تیر ماه نسبت به ارسال اسناد خود به سازمان اقدام نموده اند. همچنین ادامه داد : از مجموع 16878 پرونده ترخیصی در تیر ماه ، 1451 پرونده وارد کارتابل سامانه رز شده است که از این تعداد 487 پرونده در کارتابل درآمد و 1325 پرونده در کارتابل کارشناس ناظر قرار دارد و میزان درصد تحقق 75 درصد می باشد. وی تصریح کرد،

از مجموع 18284 پرونده ترخیصی در مرداد ماه تعداد   13422فقره پرونده وارد کارتابل درآمد شده و دو مرکز ولایت و غدیر سیاهکل نسبت به تکمیل و ارسال اسناد خود به سازمان اقدام نموده اند. سپس ناظر بیمه سلامت مستقر در مرکز به بیان شرح خطاها و مشکلات در سامانه رز پرداخت. وی ابلاغ تعرفه در چندین مرحله از ابتدای سال و عدم ذخیره سازی پرونده های ارسالی را که منجر به قرارگیری تعداد زیادی از پرونده ها در صف شده است  را از مهمترین دلایل کندی رسیدگی اعلام کرد.

مشاوره و پیگیریهایی که روزانه به علت اقامت بیمار بصورت هر روز درخواست می شود و اطلاع رسانی به موقع لیست پزشکان کلیه مراکز که به تمام وقتی ورود  یا از تمام وقتی خارج می شوند و پیاده سازی کاهش فرانشیز توسط شرکت های توسعه دهنده HIS نیز از مهمترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد . جلسه مذکور با پیگیری مصوبات توسط اعضاء به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 94956
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی در حشمت جلسه رسیدگی بیمارستان حشمت جلسه رسیدگی در حشمت جلسه رسیدگی در حشمت

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/08/10 12:57